Rekisteröintitoimenpiteen tila verotoimistossa. Kuinka tarkistaa hakemuksen tila verotoimistossa

Veroviranomaiset toimivat toimivaltansa puitteissa ja Venäjän federaation lainsäädännön mukaisesti sekä suorittavat tehtäviään ja ovat vuorovaikutuksessa liittovaltion toimeenpanoviranomaisten, Venäjän federaation muodostavien yksiköiden toimeenpanoviranomaisten, paikallishallinnon elinten ja valtion budjetin ulkopuolisten rahastojen kanssa. tämän säännöstön ja muiden Venäjän federaation säädösten mukaisten valtuuksien käyttäminen.

Venäjän federaation liittovaltion veropalvelun keskeiset toiminta-alueet suotuisan veroympäristön luomiseksi:

Riskikriteeriin perustuvan verovalvonnan toteuttaminen: riskianalyysityökalujen ja automatisoidun etäohjauksen kehittäminen;

Laadukas ja nopea riitojen ratkaiseminen yritysten kanssa, tuomioistuinten taakan keventäminen: oikeudenkäyntiä edeltävien (tuomioistuimen ulkopuolisten) menetelmien kehittäminen veroriitojen ratkaisemiseksi;

Mukavien olosuhteiden luominen verojen maksamiselle: yhtenäisen palvelutason käyttöönotto veronmaksajille. Internet-palvelujen kehittäminen;

Verolukutaidon parantamiseen tähtäävän työn suorittaminen: selitysten lähettäminen Venäjän federaation liittovaltion verohallinnon Internet-sivustolle ja materiaalit tiedotusvälineissä;

Oikeushenkilöiden ja yksittäisten yrittäjien rekisteröintiin liittyvien menettelyjen optimointi: oikeushenkilöiden ja yksittäisten yrittäjien rekisteröintiin liittyvien menettelyjen yksinkertaistaminen, niiden lukumäärän ja ajoituksen vähentäminen. Online rekisteröinti.

Palvelujen laajentaminen, jotta veronmaksajat voivat saada tietoa ja palveluita Internetin kautta: Venäjän federaation liittovaltion veropalvelun Internet-sivustolla on 39 sähköistä palvelua.

Liittovaltion verohallinnon tehokkuutta kuvaavat indikaattorit:

Verohallinnon välineiden käytön tehostaminen, jolla pyritään motivoimaan veronmaksajia maksamaan vapaaehtoisesti veroja ja käyttämään liiketoimissa markkinahintoja;

Arviointikriteeri on:

Paikan päällä tehtyjen verotarkastusten lukumäärä;

Verotarkastusten tehokkuus.

pöytä 1

Federal Tax Servicen verotarkastusten tehokkuuden dynamiikka, 2012–2014.

Taulukon 1 keskeinen elementti on kääntäen verrannollinen suhde: paikan päällä tehtävien verotarkastusten määrän pitäisi vähentyä, kun lisäkulujen määrän tehokkuus yhtä paikan päällä tarkastusta kohden ja vastaavasti verotarkastusten tehokkuus kasvaa.

Vuosien 2012-2014 indikaattorit viittaavat riittämättömään tehokkuuteen, riskianalyysityökalujen ja automatisoidun etäohjauksen kehittäminen, paikan päällä tehtävien verotarkastusten määrän vähentäminen ja samalla tehokkuuden lisääminen eivät myöskään riitä.

Yhtenäisen lainvalvontakäytännön muodostaminen ja edellytysten luominen veronmaksajien etujen suojaamiseksi oikeudenkäyntiä edeltävän asioiden ratkaisemisen yhteydessä;

Arviointikriteeri on: tuomioistuimessa ratkaistujen tapausten määrä.

taulukko 2

Oikeudenkäyntiä edeltävien päätösten dynamiikka vuosille 2013–2014

Taulukon 2 keskeinen elementti on tuomioistuimessa ratkaistujen asioiden väheneminen, mikä on osoitus tehokkaasta riitojenratkaisusta, sekä oikeudenkäyntikulujen aleneminen.

Vuosien 2013–2014 indikaattorit osoittavat, että esitutkintamenettely veroriitojen ratkaisemiseksi on riittämätön (0,5 tuhannella tapauksella), mikä edistäisi merkittävimpien tapausten saattamista oikeuteen.

Verovelkojen selvitystoimenpiteiden tehostaminen ja verovelan muodostumisen riskien vähentäminen;

Arviointikriteeri on: verovelan määrän ja veroista ja maksuista saatavien tulojen määrän suhde Venäjän federaation budjettijärjestelmään.

Taulukko 3

Verovelan määrän ja veroista ja maksuista saatavien tulojen määrän suhteen Venäjän federaation budjettijärjestelmään dynamiikka vuosina 2012–2014.

Taulukon 3 keskeinen elementti on verovelan määrän sekä veroista ja maksuista saatavien tulojen määrän vähentäminen Venäjän federaation budjettijärjestelmään.

Vuosien 2012–2014 indikaattorit osoittavat Venäjän federaation budjettijärjestelmän verovelkojen määrän sekä veroista ja maksuista saatavien tulojen määrän riittämättömän tehokkaan vähentämisen (1 prosentilla).

Veronmaksajille tarjottavien palvelujen parantaminen verolukutaidon lisäämiseksi ja suotuisten edellytysten luominen veronmaksuvelvollisuuksiensa suorittamiseen;

Arviointikriteeri on: niiden veronmaksajien osuus, jotka arvioivat tyydyttävästi veroviranomaisten työn laadun.

Taulukko 4

Veronmaksajien tyytyväisyyden dynamiikka veroviranomaisten työn laatuun vuosina 2012–2014.

Taulukon 4 keskeisenä elementtinä on lisätä veroviranomaisten työn laatua tyydyttävästi arvioivien verovelvollisten osuutta.

Vuosien 2012–2014 indikaattorit osoittavat, että veroviranomaisten työn laatua tyydyttävästi arvioivien veronmaksajien osuus ei ole riittävän tehokas (3,7 %).

Oikeushenkilöiden ja yksittäisten yrittäjien rekisteröintiin liittyvien menettelyjen optimointi;

Arviointikriteeri on: Internetin kautta valtion rekisteröintiin lähetettyjen sähköisten asiakirjojen pakettien määrä.

Taulukko 5

Internet-rekisteröinnin dynamiikka vuosille 2012–2014.

Taulukon 5 keskeisenä elementtinä on lisätä Internetin kautta valtion rekisteröitäväksi lähetettävien sähköisten asiakirjojen paketteja paperiasiakirjojen virran vähentämiseksi sekä rekisteröintimenettelyn yksinkertaistamiseksi.

Vuosien 2012–2014 indikaattorit osoittavat, että Internetin kautta valtion rekisteröitäväksi lähetettyjen sähköisten asiakirjojen pakettien määrä on kasvanut riittämättömästi (157 100 yksiköllä).

Korruption vastaisten toimenpiteiden parantaminen.

Arviointikriteeri on: niiden veronmaksajien osuus, jotka antavat korkean arvion Venäjän federaation liittovaltion verohallinnon korruption torjumiseksi tekemästä työstä.

Taulukko 6

Liittovaltion verohallinnon korruption vastaisen toiminnan myönteisen arvioinnin dynamiikka vuosina 2012–2014.

Taulukon 5 keskeinen elementti on lisätä niiden veronmaksajien osuutta, jotka arvostavat korkealla tasolla Venäjän federaation liittovaltion veroviraston korruption vastaista työtä.

Ajanjakson 2012–2014 indikaattorit osoittavat, että Venäjän federaation liittovaltion veroviraston korruption torjuntaan liittyvää työtä arvostavat veronmaksajien osuudet eivät ole riittävän tehokkaita (30 prosenttia vuonna 2014). kaudella 2013–2014 2 prosenttia.

Yhteenvetona toisen luvun tuloksista on huomattava, että liittovaltion verohallinnon toiminnan analyysi paljasti tärkeimmät ongelmat, joiden ratkaisua käsitellään tämän WRC:n seuraavassa luvussa ehdotetussa toimintaohjelmassa.

Usein oikeushenkilön valtion rekisteröintimenettelyn aikana on tarpeen tarkistaa asiakirjojen valmius. Tällaiselle tarkastukselle on useita vaihtoehtoja. Jokaisella niistä on hyvät ja huonot puolensa. Jotta voit käydä tämän prosessin läpi ilman vaikeuksia, sinun on tiedettävä joitain kunkin vahvistusvaihtoehdon hienouksia.

Mikä se on

Jos tehdään päätös uuden organisaation perustamisesta sinun on päätettävä sen oikeudellisesta muodosta, jonka jälkeen sinun on rekisteröitävä yritys lain määräämällä tavalla. Osavaltion rekisteröintimenettelyn suorittamiseksi sinun on kerättävä vaikuttava joukko asiakirjoja ja toimitettava ne liittovaltion veropalveluosastolle (joka käsittelee tällaisia ​​​​asioita).

Osakeyhtiön rekisteröinnin yhteydessä tarkastaja antaa hakijalle tai hänen edustajalleen asiakirjan, jossa vahvistetaan hakemuksen vastaanottaminen. Se näyttää täydellinen luettelo vastaanotetuista asiakirjoista ja hakemukselle annettu numero ilmoitetaan. Tämän jälkeen alkaa hakemuksen käsittelyprosessi pyyntöä koskevan päätöksen tekemiseksi.

Päätös oikeushenkilön rekisteröimisestä on tehtävä 3 työpäivän kuluessa hakemuksen jättämisestä. Tietyissä olosuhteissa tätä ajanjaksoa pidennetään 7 päivään.

Miten ja kuka sen toteuttaa

Käsittelyajan päätyttyä hakija voi tarkistaa hakemuksen tilan. Tämä toimenpide on tarpeen täysimittaisen toiminnan järjestämisen jatkotoimenpiteille asetettujen määräaikojen noudattamisen valvomiseksi. Nämä sisältävät:

1. Tietojen siirto Kansaneläkekassalle palkatuista työntekijöistä. Tämä on tehtävä 10 päivän kuluessa yrityksen rekisteröintipäivästä.
  2. Lisenssien ja asiaankuuluvien lupien hankkiminen tietyntyyppisten toimintojen suorittamiseksi.
  3. Käyttötilin avaaminen pankissa.
  4. OKVED-koodien antaminen Rosstatissa.
  5. Sopimusten allekirjoittaminen ja kaupanteko kumppaneiden kanssa.

Tiettyjen määräaikojen noudattamatta jättämisestä uuden yrityksen perustajan vaiheille voidaan tuomita sakkoon.

Tarkista, ovatko valtion rekisteröinnin vahvistavat asiakirjat valmiina sallittu kolmella tavalla:

• henkilökohtaisella vetoomuksella rekisteröintitoimintaa harjoittavaan elimeen;
  • ottamalla yhteyttä samaan tarkastukseen puhelimitse;
  • veropalvelun virallisella verkkosivustolla www.nalog.ru.

Vierailemalla Federal Tax Servicen sivuliikkeessä vain henkilö, joka on toimittanut asiakirjat organisaation rekisteröintiä varten, voi saada tietoa hakemuksen käsittelyn tilasta. Jos hakemuksen on jättänyt hakijan edustaja, tulevan yrityksen perustaja ei itse voi saada tietoja LLC:n rekisteröinnistä. Jos asiakirjat on siirretty notaarin kautta, hänelle lähetetään ilmoitus päätöksestä.

Oikeushenkilön rekisteröinnin tarkistaminen

Kuten kävi ilmi, on kolme tapaa seurata valtion rekisteröintiasiakirjojen tuotantoprosessia. Jokaisella niistä on omat positiiviset ja negatiiviset puolensa.

Saadaksesi tietoja puhelimitse, sinun on itsenäisesti selvitettävä tietyn sivuliikkeen puhelinnumero ja soitettava siihen. Muut menetelmät vaativat tarkempaa harkintaa.

Verotoimistossa

Menestyksekkäin tapa saada kiinnostavat tiedot hakemuksesta on tietysti henkilökohtainen käynti liittovaltion verovirastossa. Täten voit selvittää kaikki tapauksen vivahteet, ratkaista epätarkkuudet ja kaikki rekisterinpitäjälle tulevat mahdollisuudet. Lisäksi hakijan aktiivinen henkilökohtainen kiinnostus voi kannustaa rekisterinpitäjää ratkaisemaan asian mahdollisimman nopeasti.

Rekisteröintiviranomaiselle käynti voi aiheuttaa hakijalle paljon ongelmia. Pääsääntöisesti siellä on pitkät jonot. Yhden henkilön vastaanottaminen vie paljon aikaa. Rekisteröintiasiakirjojen valmiudesta tiedon saaminen voi kestää koko päivän.

Jos hakemuksesta tehdään myönteinen päätös, on mahdollisuus saada välittömästi asiakirjat, jotka vahvistavat valtion rekisteröinnin.

Liittovaltion verohallinnon verkkosivuilla

Tämä menetelmä ei vie paljon aikaa ja vaivaa tarkastajalta. Sivustolla esitettävät tiedot ovat ajankohtaisia ​​ja niitä päivitetään päivittäin. Sen vastaanottaminen kestää enintään 15 minuuttia. Jos haluat käyttää tätä vaihtoehtoa, sinun on noudatettava seuraavaa algoritmia:

1. Siirry veropalvelun verkkosivustolle. Valitse "Elektroniset palvelut" -osio.
  2. Valitse hakulomakkeen alla olevasta luettelosta kohta "Tiedot oikeushenkilöistä ja yksittäisistä yrittäjistä, joiden osalta rekisteröintiasiakirjat toimitetaan".
  3. Syötä hakutiedot avautuvaan lomakkeeseen. Sinun on ilmoitettava saapuvan hakemuksen numero, sen hyväksymispäivämäärä, tulevan LLC:n nimi ja hakijan sukunimi. Napsauta "Hae" -painiketta.
  4. Katso hakemuksesi tila.

Valmiina numeroon

Kun vastaanotat tietoja sovelluksesta Internetin kautta, seuraavat tilat ovat mahdollisia::

• asiakirjat ovat valmiita myönnettäviksi;
  • asiakirjat on myönnetty;
  • asiakirjoja käsitellään.

Tilat "Myönnetty" ja "Valmis myönnettävä" tarkoittavat rekisteröintiprosessin päätökseen. Päätös hakemuksesta voi tässä tapauksessa olla joko myönteinen tai kielteinen. Tarkempia tietoja saadaksesi sinun on otettava yhteyttä liittovaltion verovirastoon henkilökohtaisesti..

Tila "Käsittelyssä" tarkoittaa sitä päätöstä valtion rekisteröinnistä ei ole vielä tehty. Jos tila pysyy ennallaan hakemuksen käsittelyajan päätyttyä, sinun on otettava henkilökohtaisesti yhteyttä rekisteröintiviranomaiseen.

Tähän ilmiöön voi olla useita syitä:

• keskeytykset sivuston toiminnassa;
  • syötettyjen tietojen virheellisyys;
  • rekisterinpitäjien raskas työmäärä;
  • epätarkkuuksia asiakirjojen valmistelussa, epätäydellinen valtionmaksujen maksaminen.

Kun päivität tilaksi Valmis myönnettäväksi, sinun on tultava verotoimistoon passi ja rekisterinpitäjän kuitti hakemuksen jättämisen yhteydessä vastaanotettujen asiakirjojen hyväksymistä varten. Asiakirjoja tulee hakea vasta kuitissa mainitun vastaanottopäivän jälkeen.

Pääkohdat liittovaltion verohallinnossa

Asiakirjojen toimittaminen veropalveluun ei aina pääty LLC:n rekisteröintiin. Syitä on useita:

1. Kaikkia vaadittuja asiakirjoja ei ole toimitettu.
  2. Hakulomaketta täytettäessä tehtiin virheitä.
  3. Valtionveron maksamisen vahvistavaa asiakirjaa ei ole.
  4. Lähetettäessä asiakirjoja postitse, liitteen kuvausta ei ollut liitetty.
  5. Tulevan organisaation osoite herätti epäilyksiä rekisterinpitäjässä.

Kun keräät ja valmistelet asiakirjoja osakeyhtiön avaamiseksi, sinun on oltava erittäin varovainen. Jos valtion rekisteröinti evätään, asiakirjoja ja valtion maksuja ei palauteta hakijalle.

Sääntelyasetus

LLC:n perustamisprosessia säätelee laaja luettelo lainsäädäntötasolla vahvistetuista säädöksistä. Tärkein niistä on Venäjän federaation siviililain 51 artiklan perusteella annettu liittovaltion laki "Oikeushenkilöiden ja yksittäisten yrittäjien valtion rekisteröinnistä", päivätty 08.08.2001 nro 129. Koko lainsäädäntökehys on hyväksytty säätelemään oikeushenkilöiden perustamisen ja rekisteröinnin tärkeimpiä näkökohtia.

Pitkälle kehitettyjen Internet-tekniikoiden ansiosta on mahdollista hallita uuden yrityksen luomista keskeyttämättä tärkeitä asioita ja ilman paljon aikaa.

Pyyntöjen ja hakemusten virta verovirastoon on valtava. Joku teki toisen ilmoituksen, joku teki valituksen tai kiinteistövähennyshakemuksen. Jokainen hakija haluaa saada nopeasti selville hakemuksensa tuomion, joten on olemassa tiettyjä tapoja tarkistaa hakemuksen tilanne veropalvelusta.

Venäjän federaation verojärjestelmä

Verojärjestelmä on olennainen osa Venäjän federaation talouden toimintaa ja kehitystä. Maan valtion talousarvioon pakollisia maksuja suorittavat veronmaksajat ovat:

• työikäinen väestö - tavalliset kansalaiset suorittavat maksuja palkoista, omaisuudesta, rahoitustoimista jne.;
  • oikeushenkilöt - eri tasoisten organisaatioiden ja yritysten on maksettava veroja voitosta, omaisuudesta, arvonlisäverosta, valmisteveroista jne.;
  • yksittäiset yrittäjät - pienten ja keskisuurten yritysten edustajat osallistuvat myös järkevästi valtion talousarvioon voittojen vähennyksillä jne.

Verojen, maksujen ja muiden maksujen laskennan tarkkuuden ja täydellisyyden valvonnan lisäksi Venäjän federaation liittovaltion veropalvelu suorittaa myös muita tehtäviä:

1. Tupakkatuotteiden liikkeen ja tuotannon valvonta.
  2. Hakemusten ja valitusten vastaanotto kansalaisilta.
  3. TIN-tunnuksen rekisteröinti ja myöntäminen.
  4. Juridisten henkilöiden ja yksittäisten yrittäjien rekisteröinti.
  5. Veroilmoitusten vastaanotto ja tarkistus.
  6. Valuuttalainsäädännön noudattamisen valvonta.
  7. Tiettyjen toimintojen rekisteröinti ja lupien myöntäminen.
  8. Kassalaitteiden rekisteröinti ja paljon muuta.

Kuinka tarkistaa saapuvien asiakirjojen rekisteröintitila

Ilmeisesti osaston suuri työmäärä ei anna tavallisille vierailijoille mahdollisuutta saada tarvittavaa tietoa hakemuksen tai valituksen etenemisestä henkilökohtaisen käynnin aikana. Lisäksi veronmaksajat osaavat arvostaa aikaa ja rahaa, joten he valitsevat etätapoja asiakirjojen rekisteröinnin vaiheiden seuraamiseen.

Venäjän federaation liittovaltion veropalvelun verkkosivuston kautta

Veronmaksajien tärkein viite- ja tietolähde Internetissä on liittovaltion veropalvelun virallinen verkkosivusto. Tämä portaali tarjoaa käyttäjille laajan valikoiman mahdollisuuksia ja suuren määrän hyödyllisiä sähköisiä palveluita. Käyttämällä nalog.ru-verkkosivustoa voit:

• saada ajantasaista tietoa veroista ja maksuista;
  • täyttää veroilmoitukset verkossa;
  • valitse kätevä verotusjärjestelmä;
  • tarkista vastapuolen rekisteröinti (suojaa liiketoimintaa riskeiltä);
  • varaa aika Venäjän federaation liittovaltion veropalvelun valitulle alueosastolle;
  • lähettää joukko asiakirjoja oikeushenkilöiden tai yksittäisten yrittäjien rekisteröintiä varten;
  • selvitä tai hanki TIN;
  • päästä pienten ja keskisuurten yritysten rekisteriin jne.

Jotta voit tarkistaa lähetetyn hakemuksen tilan veropalvelusta, tarvitset:

1. Siirry verkkosivustolle nalog.ru.
  2. Valitse portaalin pääsivulta "Kaikki palvelut" -osio.
  3. Valitse osio "Lisätietoja valituksesta" tai "Valituksia koskevat ratkaisut".
  4. Järjestelmä ohjaa käyttäjän sivulle täyttämään pyyntölomakkeen.

Saadaksesi ajantasaiset tiedot hakemuksen, valituksen tai valituksen tilasta sinun on valittava ja syötettävä seuraavat tiedot:

• sen veroviranomaisen nimi, jolle hakemus on jätetty;
  • hakijan asema (juridinen tai yksityishenkilö);
  • hakemuksen päivämäärä;
  • saapuvan hakemuksen numero (ilmoitetaan verotarkastajan antamassa kuitissa);
  • digitaalinen koodi kuvasta.

Saadaksesi tietoja oikeushenkilön tai yksittäisen yrittäjän rekisteröintiä varten toimitettujen asiakirjojen käsittelyn edistymisestä tarvitset:

• mene liittovaltion veropalvelun verkkosivustolle;
  • valitse kohta "Tiedot oikeushenkilöistä ja yksittäisistä yrittäjistä, joista on toimitettu valtion rekisteröintiasiakirjat";
  • täytä hakutiedot (OGRN, ORNIP, koko nimi tai oikeushenkilön nimi, lomake, toimitettu asiakirja, veroviraston nimi, hakemuspäivämäärä);
  • syötä kuvan vahvistuskoodi;
  • napsauta "Etsi" -painiketta.

Unified State Register of Legal Entities (USRLE) sisältää täydelliset avoimet tiedot oikeushenkilöistä, jotka harjoittavat laillisesti liiketoimintaa Venäjän federaation alueella. Oikeushenkilöiden rekisteröinnin suorittaa Venäjän liittovaltion veropalvelu. Rekisterejä ylläpitää myös Venäjän federaation liittovaltion verovirasto. Rekisteritietoja käytetään vastapuolen tarkistamiseen, Due Diligence -tarkastukseen, hoitajan valtuuksien vahvistamiseen, otteen hankkimiseen oikeushenkilön valtion oikeushenkilöiden rekisteristä ja muihin tarkoituksiin, joita varten on tarpeen toimittaa virallisia rekisteröintitietoja Venäjän liittovaltion verovirastolle.

CHESTNYBUSINESS-portaalista saat ilmaisia ​​tietoja oikeushenkilöiden valtion rekisteröinnistä, täydelliset avoimet tiedot yhtenäisestä valtion oikeushenkilöiden rekisteristä.

Portaalin tiedot päivitetään päivittäin ja synkronoidaan Venäjän liittovaltion verohallinnon* nalog.ru-palvelun kanssa.

Käytä hakuriviä saadaksesi tietoja Unified State -rekisteristä oikeushenkilöiden rekisteristä:

Kirjoita hakupalkkiin yrityksen INN tai OGRN.

Jos sinulla ei ole tarkkoja tietoja, riittää yrityksen nimen syöttäminen. Jos nimi on yleinen ja pyyntösi tuottaa luettelon, on suositeltavaa selventää pyyntöäsi:
. kirjoita yrityksen nimi + johtajan sukunimi (esimerkiksi: TEKHPROM IVANOV)
. tai: yrityksen nimi + sijainti (esim. TEKHPROM MOSKVA)
. tai kaikki parametrit kerralla (esim. TEKHPROM IVANOV MOSKVA)

Yhdistetyn valtion oikeushenkilörekisterin avulla voit saada maksutta seuraavat ajantasaiset tiedot vastapuolesta - oikeushenkilöstä:
. Oikeushenkilön asema (aktiivinen, selvitystilassa oleva, saneerausvaiheessa jne.);
. Rekisteröintipäivä, rekisteröinnin suorittanut veroviranomainen;
. Virallinen osoite (sijaintiosoite), tähän osoitteeseen rekisteröityjen organisaatioiden lukumäärä;
. Valtuutettu pääoma;
. Johtajan koko nimi, hänen asemansa;
. Oikeushenkilön perustajat (osallistujat), heidän lukumääränsä, osuuden koko osakepääomasta;
. Taloudellisen toiminnan tyypit;
. Oikeushenkilölle myönnetyt lisenssit (jos niitä on myönnetty);
. Sivukonttorit ja edustustot (jos sellaisia ​​on);
. Rekisteröityminen budjetin ulkopuolisiin rahastoihin;
. muuta virallista julkista tietoa.

Vain liittovaltion veroviranomainen tekee rekistereiden muutokset, muutokset mahdollisiin tietoihin johtajan virallisen pyynnöstä ja asianmukaisen muutoslomakkeen lähettämisen jälkeen. Esimerkiksi rekisteröinnin yhteydessä määritellyn yrityksen puhelinnumeron vaihtaminen on mahdollista vain P14001-lomaketta lähetettäessä. Muutosten rekisteröinti verotoimistossa suoritetaan viiden arkipäivän kuluessa, jonka jälkeen annetaan valmiit muutetut asiakirjat.

Toivotamme sinulle hedelmällistä ja mukavaa työtä Venäjän liittovaltion veropalvelun yhtenäisen valtion oikeushenkilörekisterin kanssa portaalissa!
Sinun HONEST BUSINESS.RF.

* Yhdistetyn valtion oikeushenkilörekisterin tiedot ovat avoimet ja ne toimitetaan 8.8.2001 liittovaltion lain nro 129-FZ "Oikeushenkilöiden ja yksittäisten yrittäjien valtion rekisteröinnistä" 6 artiklan 1 lausekkeen perusteella: Tiedot ja asiakirjat valtion rekistereihin sisältyvät tiedot ovat avoimia ja julkisesti saatavilla, lukuun ottamatta tietoja, joihin on rajoitettu pääsy, eli tiedot henkilön henkilöllisyystodistuksista.